Pages

Tuesday, March 8, 2011

yes .. im crying .. :(

kenapa hati sy suke dia ??
walhaL hati dia xpernah ada name sy ..
kenapa sy syg dia ??
sdg d mata dia xpernah ada saya ..
kenapa saya suka dia ??
sedangkan dia xpernah tahu lewujudan saya ..
kenapa saya menangis utk dia ?
ujian apa ALLAH bg kat saya ni ??
saya x kuat nak tahan ..
sakit dia xmcm yg duLu ..
peritnya hati saya ..
rasa mcm kne cakar ..
kepada yg berkenaan yg pernah suka sy ..
sy mnx maaf kLu pernah Lukakan awk ..
skrg sy rase ape awk rase ..
maaf dari hujung rambut smp hujung kaki ..
kpd seseorang yg saya admire sgt2 tu ..
sy xberhak nak pksa awk ..
lagipun dLm hati awk ..
dah ada "dia" ..
semoga awk bhgia ..
itu doa saya ..
maaf sy kne juga ckp ..
sakitnye dada sy mcm nak tercabut nyawa ..
myiera amin .. nisa firsa ,, tLg La sy ...
xLarat nk tngg dah ..
nk jmpe korg ..
wanna borrow yr shouLder ,,
please !! need korg sgt2 skrg ..
rase mcm nak mati kat cni ..
sumpah dah tatau nk ckp mcm mne rse dye ..
maaf xdpt tunaikan jnji kat korg ,,
ak syg dia .. syg sgt2 .. ape nak buat ???
korg dtg La cni terbg jumpa ak ..:(((((((((
xLarat nak taip Lagi ..
my tears on my keyboard ,,

3 comments:

  1. cian awk..
    tabah eh..
    dugaan brcinta..
    weeeeee ;)

    ReplyDelete
  2. ouh big girl dun cry!!!!!!!!!!!!!!!
    cmne nk g sane??? fly kah????
    dah2 xmoh nanes sowg2....
    jom blk bp kte cry same2 eah.....

    ReplyDelete
  3. nisa : ooi .. mne ade ak bercinta .. haha .. admirer je ..
    myiera : bLy ke ??

    ReplyDelete