Pages

Friday, April 29, 2011

warkah eLektronik ..

assalamualaikum .. ke hadapan abg yg sgt fiqa syg .. terlebih dahulu .. fiqa merakam kan setinggi2 penghargaan dan terima kasih yg teramat sgt kerana teLah mnjga fiqa dgn baik .. walaupun tidak lah sebaik umi dan ayah fiqa jaga dan didik .. kerana abg adalah abg fiqa SELAMA-LAMANYA . takkan boleh jadi umi dan ayah .. dan jadi ape2 selain mnjd abg . tujuan warkah ini di taip adalah ingin menyatakan satu perasaan .. yang lebih di kenali sebagai RINDU ataupun kalau xfaham bahasa inggeris nye MISS .. rase dah faham kan ? fiqa tahu .. fiqa bukan adik yang baik .. dan xmungkin jadi adik yang baik .. sebab fiqa manusia bang .. fiqa selalu buat salah .. harap ape salah fiqa dekat abg .. ampunkan la .. nk tunggu raya .. mcm lambat lagi .. jgn kan x sempat je nk jumpe abg .. abg bila nak balik ? fiqa kat sini tunggu abg balik .. hari2 bang .. xcukup setakat hari2 .. setiap jam .. minit .. saat .. selalu harap abg balik .. nk di telefon kan .. fiqa tatau abg kat mane .. kalau dLm mesia lagi .. bly cr naik bas ke .. teksi ke .. tp mne nak tuju ? ats puncak genting highland ke ? kalau luar mesia .. agak2 nk beli tiket flight g mane ? ruma steven gerrard ke ? abg kat mane sbnr nye ? balik la bang . nak buat ape mmbw hati lame2 .. jauh2 sane .. ade org nk pjuk ke ? kalau ade alhamdulillah .. fiqa mmg xbly nk pjuk abg . maaf .. yg pntg nye fiqa rindukan abg .. fiqa nak abg balik .. kite kongsi2 cerita mcm dulu .. abg .. fiqa da nak final .. sem ni tough sgt .. rase mcm da gve up .. abg balik la bg semangat .. mcm dLu2 .. abg .. abis dip ni .. fiqa tanak cntinue stud lg .. fiqa nak amik kursus perniagaan .. nk teruskan perniagaan ayah .. balik la bang .. tlg mne2 yg ptt .. kan seronok .. abg .. bukan salah abg simpan perasaan kat fiqa .. semua tu kan kerja ALLAH .. fiqa xpernah salahkan abg .. fiqa cuma nak abg fhm .. fiqa xpernah anggp abg ape2 ... selain abg .. fiqa syg kan abg .. fiqa rindu abg .. sebab abg .. abg fiqa .. selamanya .. xbLy berubah .. kalau abg da jd org lain .. sape nak jd abg fiqa ? abg je yg bly jadi abg fiqa .. fiqa tau mcm mne n ape yg abg rase .. mmndm rase pd org yg kita syg .. fiqa pon mcm tu .. tp fiqa xpernah pksa org tu syg kat fiqa .. fiqa redha kalau dia cuma angp fiqa kawan .. abg pon bly kuat mcm fiqa .. abg balik la jumpe fiqa .. sebagai abg fiqa .. fiqa tunggu abg balik .. tp jnji dgn fiqa .. abg akn ttp jd abg fiqa .. smp bila2 .. fiqa doakn abg jumpe insan yg betul2 syg kan abg .. semoga ALLAH buka pintu hati abg utk wanita lain .. sementara abg berada di mane abg berada sekarang .. fiqa doakn kemudahan abg mnjlni kehidupan di sana .. semoga bertemu dgn wanita idaman .. semoga berganti hati bang .. fiqa bukan utk abg .. semoga ini peringatan fiqa yg terakhir utk abg .. fiqa adik abg .. abg, abg fiqa .. selamanya .. tau2 .. fiqa syg abg .. balik tau .. fiqa rindu .. fiqa tau abg bace ape yg fiqa taip ni .. semoga bertemu lagi d lembaran lain .. salam sayang utk abg .. dr FIQA adikmu selamanya ..

Wednesday, April 27, 2011

kepergian mu .. kehadiran nye ..

jus wanna see u come to me .. miss sgt2 .. skrg bnyk sgt prob .. baLik la .. jumpe fiqa .. jgn mcm ni ..
abg kan abg fiqa .. abg idoL fiqa .. kalau abg yg mcm ni .. fiqa da xde semngat nk teruskan ape2 kat sini .. fiqa tahu abg bace ape yg fiqa tuLis ni .. baLik la .. rindu sgt .. lupakan je ape yg da jd .. walau mcm mne pon u're aLwys my big brother .. cant b someone else .. trust me that u can be my big brother ... every second kat sni igt kat abg .. kalau abg pegi sbb nk fiqa rindu kat abg .. yes u got it .. i miss u a lot !! skrg ni fiqa cuma hope abg balik .. jumpa fiqa .. share story mcm dlu .. spprt fiqa .. fiqa da nak final ni .. doakn la fiqa .. kalau bly b4 fiqa final balik lah .. pLease3 .. cant do it if u not by my side .. ye fiqa suke kat smeone .. even dia x sehebat abg .. tp dia perkara terindah penah jadi dlm hdp fiqa .. kalau syg fiqa balik .. kita story2 pnjg2 .. miss u a lot big brother :(

yang ku tahu cinta itu indah ,,,

Tak Pernah Aku Membayangkannya
Bila Insan Sedang Patah Hati
Kali Ini Ku Rasakan Sesungguhnya

Reff:*
Siang Hariku Bagaikan Malam
Pelangipun Berwarnakan Kelam
Inikah Yang Dinamakan Patah Hati

**
Tak Ingin Kujalani Cinta Yang Begini
Yang Kutahu Cinta Itu Indah
Tak Ingin Kurasakan Jiwa Yang Tak Tenang
Kumau Kau Tetap Disisiku

Back To Reff:* & **

Dan Tak Ingin Kurasakan Jiwa Yang Tak Tenang
Kumau Kau Tetap Disisiku

Siang Hariku Bagaikan Malam
Pelangipun Berwarnakan Kelam

video

Sunday, April 24, 2011

maaf .. yang awk xtahu .. yg sy nak awk tahu ..

maaf .. saya menaruh hati pada awk .. maaf .. saya mungkin bukan someone terbaik yg ada kat muka bumi ni ... maaf .. yang awk xtahu .. saya syg kan awk .. yang saya nak awk tahu .. saya akn syg awk smp bila2 .. yg awk xtahu .. sy sgt2 suke staLker awk .. yg sy nak awk tahu .. saya terLaLu concern tentang awk .. yg awk xtahu .. saya beLjar mmhmi awk .. yg sy nak awk tahu .. saya tahu yg semua ni smntra .. kerna d antara kita ada dia ... dan dia sbnr nye yg awk nk, saya tahu dan saya buat xtahu .. terima kasih kerana mereLakan perbuatan saya .. yg awk xtahu .. sy nak memiLiki awk .. yg saya nak awk tahu .. smp mase sy akn puLangkan awk pada dia .. maaf kerana yg awk xtahu itu yg sy nak awk tahu ..